2 iulie 2009

Invata de la vedete cum sa porti vesta vara asta!

Vara asta revina la moda vesta, in special cea in stil masculin. Daca vrei sa fii la moda vara asta, achizitioneaza-ti o vesta si adapteaz-o stilului propriu. Exista diverse ocazii in care poti purta o vesta:

1. Daca vrei sa fii SEXY, asorteaza o vesta cu un tricou stramt si blugi skinny;
2. Daca vrei o tinuta OFFICE, combina o bluza decoltata cu o vesta si o fusta plisata;
3. Daca vrei o tinuta FEMININA, alege sa porti o vesta impreuna cu o rochie lunga de sifon si o pereche de cizme cu toc;
4. Pentru a fii CHIC, poarta vesta cu un tricou rock-and-roll, o pereche de blugi si niste ochelari cool.

Esti gata sa fii la moda?





2 comentarii:

madalina spunea...

imi place tare mult vesta mov din a doua imagine.as vrea sa imi iau si eu una asa sau asemanatoare.imi puteti spune de unde pot sa imi cumpar,va rog tare mult!

madalina spunea...

imi place tare mult vesta mov de pe a doua fata.as vrea si eu sa imi iau una asa sau asemanatoare.imi puteti spune de unde,va rog tare mult!multumesc!