16 iulie 2009

La moda in Japonia: Sutienul pentru barbati


La sfarsitul anului trecut, cand s-a lansat sutienul pentru barbati, atat sexul frumos cat si cel tare il priveau cu scepticism. Acum la jumatate de an de la lansare, sutienul a devenit bestseller in Tara Soarelui Rasare.
Daca la inceput avea ca public tinta transexualii, acum situatia s-a schimbat: cei mai multi cumparatori ai acestui produs nu mai sunt homosexuali, ci barbati heterosexuali, oameni de afaceri cu varste cuprinse intre 40 si 50 de ani.

Nesigura fiind de modul in care publicul va primi sutienul pentru barbati, compania producatoare - Wishroom - a scos la vanzare, initial, numai 160 de sutiene pentru barbati. Acestea au avut un succes rapid in randul comunitatilor de gay si transexuali, astfel incat, au mai fost produse inca 5.000 de sutiene masculine. Apoi, cererile au explodat, depasind luna de luna oferta, iar piata sutienelor pentru barbati a erupt, in Japonia aparand si conceptul de "Bra-o", adica de "Sutiene-barbati", informeaza Descopera.ro.

Sutienele pentru barbati costa aproximativ 35 de euro si se pot achizitiona, in functie de preferinte in 3 variante: matase alba, roz sau neagra. Inceea ce priveste marimea, se pare ca este una universala, cupa "A". In plus compania mai comercializeaza si alte tipuri de lenjerie intima pentru barbati, dar si pentru femei.

"E un sentiment placut sa-l porti", a declarat reprezentantul Wishroom, Masayuki Tsuchiya pentru Reuters. "Iar barbatii se pot lasa modelati de un sutien, care poate fi purtat discret pe sub haine". In plus si directorul executiv al companiei s-a declarat surprins de cat de multi barbati isi cauta latura feminina in interiorul lor.

Barbatii japonezi sunt printre cele mai stresate categorii sociale din lume, iar sutienul pentru barbati se pare ca alunga un pic din acest stres.



Sursa: www.9am.ro

Niciun comentariu: