29 noiembrie 2013

Despre parteneriatul in blogosfera


Orice parteneriat presupune in mod obligatoriu un castig din ambele parti, altfel nu s-ar mai putea numi parteneriat.

In ceea ce priveste un parteneriat in blogosfera, pot sa va spun ca este foarte important, iar puterea lui este de cele mai multe ori foarte benefica si cu rolul de a ridica.  Ce? Pai in primul rand vizibilitatea blogului, traficul lui, pozitia in cautarile google, dar si noi sanse de alte astfel de parteneriate.


Un parteneriat intre bloguri se poate desfasura prin sustinere reciproca si colaborare permanenta. Si asta se poate realiza prin link exchange, track back links, banner exchange, recomandari, commenturi, etc.

Unii ar putea spune ca parteneriatele realizate intre doua bloguri cu page rank-uri diferite nu ar fi reciproc avantajoase, dar eu pot sa spun ca nu este intocmai asa. In ambele cazuri parteneriatul este relevant si fructuos.

Pentru mine un parteneriat ar fi foarte util, deoarece m-ar ajuta sa fiu mult mai vizibila in blogosfera si automat as strange mai multi vizitatori, mi-ar creste page rank-ul si de ce nu, as face cunostinta cu persoane noi, de la care as avea cu siguranta foarte multe de invatat. Asa cum consider ca as avea de invatat de la blogger-ul partener www.romaniistiuromaneste.wordpress.com, un blog foarte util si educativ.

Participarea mea in competitia SuperBlog mi-a fost de foarte mare ajutor. Desi in editia de primavara Spring SuperBlog 2013 a castigat locul I, Sorana Bordas, cu blogul www.Irealia.eu, eu sunt foarte mandra ca am participat, iar acest lucru m-a ajutat la cresterea traficului blogulului. SuperBlog s-a ales in schimb cu promovare din partea mea, prin articolele pe care le-am scris. Deci, am putea spune ca a fost un parteneriat reciproc avantajos.

Pe final, as vrea sa adaug faptul ca inscrierea in www.zelist.ro (partener media in SuperBlog) este foarte utila pentru bloggeri.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu: