2 noiembrie 2013

Intamplare hazlie

Am sa incerc sa va povestesc pe scurt o mica intamplate hazlie de care am avut parte acum cativa ani. Ma aflam la bunicii mei, unde mi-am petrecut o mare parte din vacantele de vara.  Acolo mi-am facut multi prieteni, dar 2 prietene erau mai speciale pentru mine, pentru ca petrecem foarte mult timp impreuna, facand tot felul de nebunii si distrandu-ne impreuna.

Intr-o zi cu soare, mi s-a pus la cale o farsa, venita dupa ce mai multe zile la rand ne tachinasem cu privire la baiatul pe care il placeam fiecare.

M-am trezit pe neasteptate cu o scrisoare "de dragoste" in poarta. Scrisoarea nu era una tocmai obisnuita, caci continea foarte multe greseli de gramatica si era scrisa intr-un mod foarte primitiv, dar in acelasi timp extrem de amuzant.

Iata cum incepea faimoasa scrisoare:


"Draga mea,

De cand neam intalnit prima data, ma tot gandesc la tine. Tu iesti dragostea mea. Ca tine nu exista alta fata pe intregul glob pamantesc. Te ador.

Dimineata cand ma scol cu ciarcane la ochi te vad langa mine in costumul Evei. Incep sa te sarut pe maini....pana cand ajung la gura, sti doar este un drum lung si plin de obstacole. Apoi ma duc la baie imi fac necesitatile si apoi ma spal pe maini si pe fata. Cand ma duc in dormitor si vad ca a fost doar un vis, adica nu ai fost langa mine incep sa plang, pana se strange un lighian plin cu lacrimi, Apoi pun lacrimile in cada si ma spal.

Asa petrec eu o dimineata gandinduma la tine, scumpo."

Aceasta scrisoare m-a amuzat copios, dar a fost cu atat mai placut cand am aflat ca a fost o farsa facuta din partea prietenelor mele.

Nu m-am suparat nicio secunda pe ele, caci sunt o persoana cu simtul umorului.

Daca v-a placut sau nu intamplarea mea hazlie, nu stiu, insa va pot spune ca proba aceasta a fost sponsorizata de Reeija.ro.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Un comentariu:

Anonim spunea...

Prea aiurea sa ii dau profesoarei. 4 ca ai incercat.
:S -.-