25 noiembrie 2013

Scrisoare catre Mos Craciun

Iarna si-a intrat astazi oficial in drepturi, iar primii fulgi de nea si-au facut deja aparitia nu doar in Romania, ci si in sufletul meu. De aceea, m-am gandit ca a sosit momentul sa-i scriu lui Mos Craciun.


Draga Mos Craciun, 

Este pentru prima oara cand iti scriu si de aceea te rog sa intelegi emotia cu care o fac, dar si bucuria imensa de a ma simti din nou copil prin existenta ta. Ce mai faci? Sper ca esti bine si ca te vei bucura de aceasta scrisoare pe care ti-o scriu cu mare drag.

Stiu ca de fiecare data ai fost foarte darnic cu mine, chiar si in momentele cand poate n-as fi meritat acest lucru si pentru asta tin sa-ti multumesc din suflet.

Fiind o persoana romantica si foarte melancolica, te rog ca anul acesta sa-mi faci un cadou mai special, un cadou de suflet. 

Mi-as dori ca Noaptea de Craciun sa fie una magica, de poveste, pentru ca stiu ca tu prin puterea ta imi poti indeplini aceasta dorinta.

Prefa-te in Zana cea Buna si impreuna cu Spiridusii Craciunului transforma orasul, intr-unul de poveste. Vreau sa simt Craciunul de altadata, cand colindele erau colinde, iar mirosul de cozonaci si portocale prevesteau o zi de Mare Sarbatoare.

As vrea sa traiesc din nou emotia cu care am imbodobit Primul Pom de Craciun si bucuria primilor fulgi de nea.


Anul acesta imi doresc un Craciun de poveste, cum numai in volumul "Craciunul in cele mai frumoase povestiri" ar putea fi scris.

Mosule, te rog sa-mi raspunzi la aceasta scrisoare, pentru ca vreau sa stiu daca ma poti ajuta si de ce sa mint, mi-as dori sa am si eu Scrisoare de la Mos Craciun! Daca nu vei reusi sa-mi scrii, te inteleg, pentru ca stiu ca ai foarte multe solicitari si promit sa ma multumesc doar cu povestirea lui Mark Twain.

Te pup, Mosule! Te astept de Craciun!

P.S.  Daca totusi consideri ca dorinta mea este prea mare si nu poate fi indeplinita, am sa-ti spun un mic secret: ma multumesc si cu un epilator de ultima generatie. 

(Sper, Mosule, sa nu te superi, iar daca totusi te-am suparat cu o nuielusa m-astept in prag ;) )



Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu: