17 martie 2014

Modalitati de a te mentine in forma

Modalitatea obtinerii unei siluete perfecte este o preocupare tot mai frecventa a femeilor in ziua de astazi.

Sunt multe femei care lupta zilnic impotriva kilogramelor in plus, dar multe din ele nu obtin rezultatele dorite. De aceea, astazi mi-am propus sa va prezint cateva modalitati proprii de a ma mentine in forma si a scapa de kilogramele inestetice.

Vreau sa fiu sincera si sa va spun ca pana acum cativa ani nu m-a preocupat silueta, pentru ca eram multumita de felul in care aratam, dar dupa varsta de 25 de ani mancarea a inceput sa se depuna si am reusit sa ma ingras cateva kilograme bune. Lucrul acesta m-a demoralizat, nu-mi mai placea cum arat si astfel m-am hotarat sa iau atitudine. 

M-am informat mai intai cu privire la dietele si trucurile de a slabi care au dat rezulate in cazul altora si m-am pus pe treaba.

Primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma inarmez cu rabdare si vointa si am tinut dieta Dukan, o dieta foarte populara in randul vedetelor de la Hollywood si nu numai, dar si foarte eficienta. Aceasta dieta este bazata pe multe proteine si legume, restrictiile fiind: eliminarea din meniul zilnic al painii, cartofilor, orezului, pastelor fainoase, fasolei, mazarii, dulciurilor si a tuturor alimentelor grase: carne de porc, de rata, de miel, fara uleiuri, fara prajeli. Conditiile foarte importante de respectat erau consumul a 2 lingurite de tarate de ovaz pe zi, 1 litru si jumatate de apa, sport in jur de 30 de minute si multa, multa vointa.

Ceea ce pot sa va spun este ca dieta a dat roade si a devenit chiar un stil de viata. Atunci cand nu tin aceasta dieta, am cateva trucuri de a ma mentine in forma:
  • beau multa apa cu lamaie de preferat (ajuta la arderea grasimilor);
  • consum alimente degresate;
  • nu mai mananc dupa ora 19, iar daca imi este foame dupa aceasta ora, incerc sa imi potolesc foamea facandu-mi ceaiuri naturale;
  • mai nou consum si un supliment alimentar 100% natural, bazat pe lamaie verde, care ajuta la scaderea in greutate. Este vorba despre LemoSilhouette.
Acest supliment este bazat in intregime pe ingrediente naturale (lamaie verde, portocal amarui, ananas, aloe vera, guana si l'arginina), acesta fiind si unul dintre motivele principale pentru care am ales sa il folosesc. 

Printre ingredientele cele mai importante ale acestui produs se numara lamaia verde, care are rolul de a ardere grasimile si a detoxifia si vitaminiza organismul.

Pe langa faptul ca ajuta la slabit, lamaia verde previne constipatia, scade colesterolul si imbunatateste vederea.

LemoSilhouette actioneaza in cura de slabire ca adjuvant, pe doua planuri:
  • scade depozitele adipoase prin accelerarea metabolismului si cresterea arderilor, datorate aportului de aloe vera, guarana, ananasului, portocalului amar si lamaii
  • imbunatateste raportul dintre tesuturile slabe si cele grase din organism si de asemenea, neutralizeaza amoniacul, ajutand la detoxifierea si regenerarea ficatului – datorita aportului de L-arginina
LemoSilhouette nu contine sibutramina sau alte substante interzise.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014

Niciun comentariu: