27 noiembrie 2013

Un cadou cu semnificatie

Fiecare lucru care se intampla pe lumea asta are un scop anume, o semnificatie, iar noi suntem singurii care putem face ca lucrurile pe care ni le dorim in viata noastra sa ni le indeplinim prin puterea gandului pozitiv si a mintii deschise catre acel lucru. Daca ne dorim cu toata fiinta, Universul va lucra pentru ca dorinta noastra sa fie realizata. Acest lucru se numeste Karma, sau mai pe romaneste spus dupa fapta si rasplata.

De dinainte sa il cunosc pe sotul meu, mi-am dorit cu ardoare sa iubesc pe cineva cu toata fiinta mea, iar iubirea sa fie reciproca. La scurt timp l-am intalnit pe el, care mi-a devenit prieten, iubit si in prezent sot. Drept dovada dorinta mi s-a indeplinit.
 
Dupa ce ne-am casatorit mi-am dorit foarte mult sa avem o casa a noastra, iar visul ni s-a indeplinit din nou pentru ca am crezut cu tarie in el si am lucrat la realizarea lui.


Si as putea sa continui cu multe alte exemple de dorinte pe care le-am avut si care mi s-au indeplinit pentru ca am crezut in ele, iar Universul a lucrat pentru mine ca acestea sa poata fi realizate.

Venirea sotului meu in viata mea a fost o dorinta care mi s-a indeplinit, iar eu l-am considerat ca si un cadou venit pe pamant pentru mine.

Drept multumire, am dorit sa-i ofer si eu un cadou cu semnificatie, ca sa nu uite niciodata ca impreuna orice dorinta poate fi realizata prin credinta.

Cadoul meu pentru el a constat intr-o figurina de la LuxuryGifts.ro, decorata cu cristale Swarovski si insotita de un citat celebru inscriptionat pe o carticica la baza figurinei.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu: