2 aprilie 2014

Breakfast AntiOx cu Fuego

Astazi m-am gandit sa va povestesc despre intalnirea mea cu Fuego in cadrul NH Hotels (www.nh-hotels.com) la un Breakfast AntiOx.

Era o zi superba de vara, iar Fuego poposise in Bucuresti pentru niste concerte si se cazase la renumitul Hotel de 4 stele NH Bucharest, unde se simtea intotdeauna ca acasa. Eu fusesem invitata la un proiect legat de conceptul Ecomeetings, unde venisem pentru a ma informa despre stilul de viata sanatos.

Era pentru prima oara cand participam la un astfel de eveniment si aveam mari emotii. Trebuia sa ma intorc acasa cu un interviu interesant si multe informatii legate de stilul de viata sanatos. Era 7 dimineata, iar oaspetii hotelului se pregateau sa serveasca micul dejun. Multi dintre ei nu stiau ca vor avea parte de un mic dejun mai aparte, si anume un breakfast AntiOx - un concept inovator de breakfast bogat in antioxidanti.


La eveniment fusesera invitate mai multe persoane din lumea mondena, iar gazda era chiar realizatorul meniului, chef Enrique Martinez.

Eram foarte emotionata caci in jurul meu erau foarte multe persoane si incercam sa zaresc o fata cunoscuta pentru a intra in vorba si pentru a ma integra mai usor colectivului select.

Norocul a facut ca eu sa fiu asezata la masa cu binecunoscutul cantaret Fuego si spre bucuria mea sa luam micul dejun impreuna. Ceea ce nu v-am spus deja este ca eu il cunoasteam dinainte pe Fuego, lucru care mi-a facut mai usoara intrarea in vorba cu el si obtinerea unui interviu pentru blogul meu. Iata cum a decurs discutia noastra:

Admin Moda-azi:
"- Buna, Paul! Ma bucur sa te revad dupa atata timp. Ce mai faci? Cu ce ocazie la Hotel NH Bucharest?"

Fuego:
"- Buna, Raluca! Am venit in Bucuresti pentru niste concerte importante la Sala Palatului si ca de fiecare data m-am cazat la acest minunat hotel, unde ma simt ca acasa. Toate serviciile lor sunt de calitate superioara, iar ideea unui mic dejun AntiOx, mi-a parut absolut interesanta, mai ales ca mi-ar prinde bine un stil de viata mai sanatos."

Admin Moda-azi:
"- Ai fi dragut sa ne prezinti meniul de astazi?"

Fuego:
"- O, da! Cu cea mai mare placere. Meniul AntiOx contine legume si fructe, precum citrice, kiwi, capsuni, morcovi, acizi grasi Omega 3, salate proaspete, produse lactate si din soia, sucuri naturale, sortimente variate de cafea si ceai."

Admin Moda-azi:
"- Spune-mi te rog ce anume ti-ai ales sa manaci?"

Fuego:
"- Sincer sa fiu as manca tot ce este acum pe masa, mai ales ca stiu despre acest breakfast ca fiind bogat in antioxidanti, care ajuta in lupta impotriva efectelor negative ale radicalilor liberi. Cu toate acestea m-am oprit la o salata proaspata, un iaurt cu fructe si o cafea." 

Admin Moda-azi:
"- Cum crezi ca te-ar ajuta un astfel de breakfast AntiOx in viata de zi cu zi?"  

Fuego:
"- Din ce am inteles de la chef Enrique Martinez, aceste mese bogate in antioxidanti nu sunt doar delicioase si bogate in vitamine, ci ajuta la combatarea imbatranirii, protejeaza sistemul cardiovascular si intaresc sistemul imunitar."

Admin Moda-azi:
" - Am aflat ca oaspetii NH Hotels au la dispozitie produse realizate local, produse organice, produse fair trade, ingrediente proaspete, arta culinara, sanatate si satisfactie pentru cele mai rafinate gusturi. Pe langa aceste motive, ce altceva te-a determinat sa alegi Hotelul NH Bucharest pentru cazare Bucuresti?"

Fuego:
"- Serviciile Hotelului NH Bucharest sunt impecabile, au camere spatioase, cu pat confortabil si pufos, bai luxoase, roomservice de calitate foarte buna, internet, tv, diverse spatii special amenajate pentru evenimente de tot felul de la nunti, pana la reuniuni de afaceri."

Admin Moda-azi:
"- Iti multumesc pentru interviul acordat si sper sa ne mai revedem!"

Fuego:
"- Cu mare placere, Raluca! Si eu sper sa ne mai vedem!"


 Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014

Niciun comentariu: