15 octombrie 2013

Tentatii (i)rezistibile

Lumea in care traim este plina de tentatii mai mult sau mai putin rezistibile. Fiecare dintre noi are un viciu sau o dependenta care ne domina viata.

Cand ma gandesc la dependenta imi vine imediat in minte un episod foarte amuzant dintr-un desen animat, pe care il urmaream cu mare interes cand eram mica. Este vorba despre Dexter si Didi.

In episodul respectiv, cei doi frati, vrand sa le faca o gluma parintilor, le-au ascuns cafeaua. Rezultatul a fost unul neasteptat, caci parintii, dependenti de cafea, au inceput sa aibe tot felul de reactii necontrolate, li s-a schimbat fizionomia, erau sleiti de puteri si foarte disperati sa-si procure "drogul" cel de toate zilele. 

Din acest desen animat am inteles pentru prima oara ce inseamna sa ai o dependenta. Ulterior am invatat si de la parintii mei sau chiar de la mine, ce inseamna sa fii tentat zilnic de ceva, fara de care nu poti trai fericit.

Sunt dependenta de cappuccino si senzatia pe care o am atunci cand il savurez zi de zi, imi creeaza pentru moment un sentiment foarte placut, o fericire greu de explicat in cuvinte si dorinta nebuna de a trai din plin aceasta tentatie, care nu-i pot rezista.

Multi dintre noi ne confruntam la un moment dat cu aceste tentatii, care se transforma treptat in dependente.

Putem fi dependenti de cafea, de ciocolata, de tutun sau putem avea si altfel de dependente de ordin sentimental, ca de exemplu sa fii dependent de persoana iubita sau de sex.

Asa se intampla si in filmul “Thanks for Sharing” / „Tentatii (i)rezistibile”.

O comedie produsa de Edward Norton, cu Gwyneth Paltrow, Mark Ruffalo, Tim Robbins si P!nk in distributie.

Filmul prezinta povestea a 3 dependenti de sex si a celor apropiati lor, dar si incercarile prin care trec acestia in programul de terapie din 12 pasi.

Dependenta de sex este tratata cu...mult umor.



De multe ori chiar m-am intrebat
si eu la fel ca si Phoebe (Gwyneth Paltrow): "Dependenta de sex? Nu e doar ceva ce invoca barbatii atunci cand sunt prinsi inseland?"

Deja filmul m-a tentat sa aflu raspunsul intrebarii mele si sa devin dependenta de cinema. Ne vedem acolo! ;)

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu: