28 martie 2014

De ce e cool sa ai tableta


Gadgetul cel mai la moda in ziua de astazi este tableta. Fie adulti, copii, oameni de rand sau afaceristi, toti au tablete si sunt cool. 

Vreau sa va spun ca inainte de achizitionarea unei tablete nu ii intelegem utilitatea si chiar nu stiam de ce exista aceasta manie a tabletelor in randul persoanelor din jurul meu. Ei bine, vreau sa va spun ca dupa ce mi-am cumparat o tableta super cool si ultra-portabila din magazinul Azerty.ro, mai precis aceasta tableta, nu ma mai pot desparti de ea.

Desi am acasa si calcultator si laptop, navigarea pe tableta este mult mai facila, deoarece dispozitivul este mult mai usor si mai subtire, ceea ce permite transportarea ei cu usurinta si navigarea in locuri mai greu de accesat de pe un laptop, ca de exemplu: in masina, in pat, in vacante (la plaja), la shopping, etc.


In caz ca nu stiati eu sunt o mare impatimita a navigarii pe internet, datorita jobului meu, si pot spune ca tableta a fost foarte utila in cazul meu. Imi pot face cu usurinta si rapiditate treaba, in pauzele de relaxare ma joc si cand doresc sa ma linistesc ascult muzica de pe Youtube. De asemenea, imi permite sa ma conectez usor la retelele sociale si pot chiar comunica cu prietenii prin aplicatia WathsUpp sau Hangouts.

Inca un lucru pe care il ador este ca pot urmari oriunde si oricand serialele mele preferate pe Antena Play si pot face chiar poze pe care sa le distribui instant pe retelele sociale pentru a le impartasi cu prietenii.

Multi dintre prietenii mei gaseau incomod la o tableta faptul ca nu are tastatura si acest lucru poate ingreuna rapiditatea scrisului, dar in caz ca nu stiati tabletele au si accesorii, printre care se regasesc si tastaturi speciale pentru tablete. Eu mi-am achizitionat una (de aici) pentru a-mi fi mult mai usor sa scriu, iar acum sunt foarte multumita si fericita de tot ce poate sa-mi ofere acest micut dispozitiv cool.


Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014






Niciun comentariu: