22 august 2013

In moda, argintul bate aurul


In realitate aurul este un metal mult mai valoros decat argintul. Dar in lumea modei, argintiul face ravagii in acest sezon, detronand cu succes auriul.

Mi-am cumparat o rochita de club, cu paiete, argintiu-metalic.

Rochita este superba si de mare efect, dar am realizat ca nu am ce sa incalt la ea.

Am optat pentru balerini, deoarece intentionez sa dansez mult si tocurile nu sunt chiar cele mai bune prietene ale mele.

Am gasit la un magazin online de incaltaminte de dama perechea perfecta de balerini, pentru aceasta rochie.


Acum singurul lucru care mai lipsea pentru ca tinuta mea sa fie impecabila, era o gentuta, simpla, mica dar incapatoare.

Am gasit acest plic care se asorta perfect si cu rochita, si cu perechea de balerini.


Acum ca tinuta mea este completa, sa inceapa distractia!

Niciun comentariu: