14 august 2013

Fii in centrul atentiei, la piscina!


Mersul la piscina creaza mai multa isterie decat o petrecere, cand vine vorba despre ce purtam. Spre deosebire de tinutele casual sau elegante, tinuta de piscina descopera tot!

Daca sub o rochita mai merge sa ascundem colaceii, intr-un costum de baie nu avem nici o sansa sa ne mascam defectele!

Mi-am achizitionat un costum de baie de care sunt foarte mandra, si care mi se pare ca ma pune in valoare foarte bine!

Am ales acest model de costum deoarece este inedit, elegant si foarte flatant pentru silueta mea!

Acum tot ce imi lipsea era o pereche de papuci de plaja, care sa se asorteze cu el!

Am gasit aceasta pereche de papuci care mi s-au parut practici, comozi si totodata, eleganti.

I-am gasit la un magazin de incaltaminte de dama online, la un pret foarte accesibil, de numai 51 de lei.

Dupa ce mi-am etalat cu succes tinuta de piscina, am descoperit ca acesti papuci se asorteaza de minune si cu tinutele casual, de strada.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna,
te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, unul este placat cu aur, altul cu rodiu.
Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.
Numai daca vrei, scuze de off-topic. :)
Te pup si multumesc!