26 martie 2013

Ghici unde plecam maine?


M-am trezit cu o oarecare bucurie in suflet si Soarele astazi mi-a zambit. Era una din zilele acelea in care visul frumos de peste noapte se transforma usor, usor in buna-dispozitie de peste zi. Bucuria a fost cu atat mai mare cu cat, pe pat am gasit o cutiuta frumos ambalata cu o fundita foarte discreta si un bilet misterios.

- Wow! am exclamat. Si-a adus aminte de noi.

Da, era ziua noastra si ca de fiecare data, el nu ratase momentul sa ma surprinda cu ceva placut. De aceasta data, surpriza ma luase pe nepregatite…nu banuiam ce urma sa se intample dupa deschiderea cadoului (cum se intampla de cele mai multe ori).

Pentru inceput am zis sa deschid biletelul. L-am desfacut si am citit: GHICI UNDE PLECAM MAINE?!, scria cu litere mari de tipar, ca si cum parea ceva mai important decat o simpla vacanta prin tara.

Cuvintele lui mi-au alimentat curiozitatea si am deschis cutia…SURPRIZA!!!
Exact costumul de baie de la Jolidon, de care i-am spus in urma cu doua zile ca mi-l doresc.

Ok, pana aici am inteles... dar oare ce surpriza ascunde acel biletel? Sigur are ceva special pregatit pentru noi, m-am gandit …si gandul nu a apucat sa prinda contur ca-mi aud telefonul sunand pe noptiera.

-         Alo? am raspuns fericita.
-         Buna, iubita mea! Ai ghicit destinatia? intreba el cu aceeasi fericire cu care ma trezisem si eu.
-         Mergem in Paradis?...in Paradisul din vis?
-        Da, iubita mea! Am planuit pentru noi vacanta perfecta. Costumul tau de baie, m-a inspirat in alegerea locatiei unde vom merge. Te rog sa-ti pregatesti bagajele, caci maine la prima oara trebuie sa fim la aeroport.
-        Bineinteles, iubire! au fost singurele cuvinte care mi-au mai iesit pe gura, pentru ca supriza lui m-a cam lasat muta.

Am inchis telefonul incet si am ramas ganditoare in pat, incercand sa-mi imaginez destinatia de vacanta. Am luat costumul de baie in mana si uitandu-ma neincetat la el, incercam sa-i asociez peisajul de vara unde ar fi urmat sa-l port.

Imprimeul viu colorat, din linia Pure Happiness de la Jolidon, format din doua piese: sutien de tip push-up si slip, forma Brazillian, m-au dus automat cu gandul la visul pe care il avusesem cu o seara inainte. Inchid ochii si imi aduc aminte:

….Nisipul fin de un auriu perfect, razele calde ale soarelui ce ne alintau pielea, palmierii de un verde crud si apa cristalina de o puritate rar intalnita, ne aduceau toate in tabloul perfect...pictand pentru noi Paradisul. 

Ne aflam dintr-o placuta intamplare pe cel mai frumos pamant din Lumea Noua, unde petreceam ca-ntr-o luna de miere superba, multumindu-i in fiecare zi lui Cristofor Columb pentru descoperirea acestei Mici Spanii, care ne facea vacanta perfecta. 

Eram in destinatia turistica de vis, cu plaje mangaiate de un nisip alb si fin, apa de culoare turcoaz si frumusetea vegetatiei luxuriante, ce ne facea mereu sa ne simtim ca pe-un taram de poveste…

Toate aceste mici amanunte ale costumului de baie, imi inspirau tabloul unei vacante exotice: in destinatia turistica cu zile insorite pe tot parcusul anului.

Merengue, bachata, nisip, plaja, apa, palmieri, toate doar intr-un costum de baie? Se pare ca da, Jolidon face minuni.

Costumul de baie primit cadou imi scoate perfect in evidenta personalitatea si imi ofera buna dispozitie creata de orice vacanta de vis.

Aerul tropical, originalitatea si optimismul pe care mi-l inspira ma fac sa nu-mi doresc mai mult decat sa ma bucur de tabloul de vis…dar acum chiar trebuie sa deschid ochii, sa-mi fac bagajul si in doar cateva ore sa transform visul in realitate.  Iubitul meu ma asteapta…

Tu ai ghicit unde plecam maine?

(Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013)

Niciun comentariu: