31 martie 2013

Bijuteriile - cadoul perfect!

De fiecare data cand ma gandesc la cadouri ma simt foarte bine, dar nu atat de mult la gandul de a le primi, cat mai mult la gandul de a le oferi celor dragi.

Perioada cadourilor este pentru mine un motiv in plus de a-i face fericiti pe cei apropiati, oferindu-le de fiecare data cadoul pe care si-l doresc.

Momentul cel mai greu vine atunci cand urmeaza ziua mea de nastere si ca de fiecare data nu stiu ce-mi doresc.

Din acest motiv, m-am gandit ca ar fi bine sa fac un mic exercitiu de gandire si sa ma imaginez in postura de a-mi face mie un cadou.

Cum aleg cadoul perfect? In primul rand ma gandesc la personalitatea, pasiunile si dorintele persoanei careia ii fac cadoul (in acest caz eu).

Nu vreau sa par a fii o persoana modesta sau sa spun ca nu mi-as face niciun cadou. Dimpotriva, de aceasta data voi recunoaste: sunt pasionata de bijuterii si consider ca acest cadou este, de cele mai multe ori, perfect pentru orice femeie.

Sunt in zodia leu, ceea ce spune despre mine ca ador sa stralucesc si sa fiu in lumina reflectoarelor. Si cum as putea cel mai bine sa stralucesc, decat cu ajutorul unui extravagant set de bijuterii de la Borealy si o tinuta glamour?!

Ei bine, da. Acesta ar fi cadoul perfect pentru mine:


Setul Luxury Rosa contine cercei, colier si inel, confectionate manual din titaniu, placat cu aur alb de 14k si incununat armonios cu cristale CRYSTALLIZED™ - Swarovski Elements. Titaniul ii confera calitati deosebite: extrem de dur si rezistent, el este de asemenea si foarte usor, cantarind o treime din greutatea aurului. 

Stralucitor si foarte frumos, acest set de bijuterii l-as purta (de ce nu?) chiar la nunta mea. :)


                                                                                   (Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013)

Niciun comentariu: