15 martie 2013

Sunt fermecatoare natural!

In ziua de astazi tot mai multe femei apeleaza la trucuri de infrumusetare (ca de exemplu operatiile estetice) pentru a arata cat mai bine. Ei bine, vreau sa stiti ca eu nu sunt de acord cu aceste lucruri, deoarece consider ca frumusetea naturala este cea mai importanta.

Pentru mine frumusetea naturala inseamna sa am grija in permanenta de tenul meu, de alimentatia mea si sa fac mult sport.

Pentru a ma simti bine in pielea mea si a ma bucura de viata trebuie sa-mi fac siesta zilnica. Asta include automat demachierea tenului atat seara, cat si dimineata.

Avand tenul uscat, folosesc Demanchiantul 2 in 1 cu Argan din noua gama Farmec Natural. Pentru cei care nu stiu, uleiul de argan este numit si “ lichidul de aur “ deoarece ajuta la intretinerea, frumusetea si sanatatea pielii si parului.

Tot pentru ingrijirea tenului, in special pentru tratarea acneei, imi aplic saptamanal masti de fata cu Argila de la ASLAVital. Dupa fiecare masca aplicata ma dau cu crema nutritiva, care imi face foarte bine.

Pentru a previne aparitia ridurilor apelez cu incredere la crema antirid cu argan, tot din gama produselor de la Farmec.

In procesul meu de intretinere a frumusetii, pun mare pret si pe aspectul parului, pe care il ingrijesc cu Samponul cu urzica si aloe vera de la Farmec Natural.

Toate produsele din noua gama Farmec Natural mi se par exceptionale si mi se potrivesc de minune, mai ales ca au in componenta lor ingrediente naturale precum argan, galbenele si aloe vera.

Si... nu sunt singura care adora produsele romanesti. Binecunoscuta cantareata Giulia recomanda cu incredere produsele Farmec:

"Pentru noi, fetele, este foarte important sa fim constiente de farmecul nostru natural si sa stim cum sa-l punem in valoare, iar produsele Farmec Natural ne sunt alaturi." - Giulia Ambasador gama Farmec Natural


"Indragosteste-te de viata"
este sloganul de la Farmec Natural si nu pot decat sa le dau dreptate pentru ca folosind zilnic produsele lor ma simt mereu frumoasa, plina de viata, naturala si pozitiva.

Farmec este un brand romanesc cu traditie de peste 120 de ani si are in portofoliu sute de produse, dintre care voi aminti: GEROVITAL H3 prof. dr. Ana Aslan, GEROVITAL H3 EVOLUTION, GEROVITAL PLANT, ASLAVITAL, FARMEC, ASLAMED, DOINA, ATHOS şi OBSESIE. Originalitatea si calitatea produselor FARMEC a fost recunoscuta oficial in anul 2002, atunci cand compania a obtinut Certificatul International de Calitate ISO 9001:2008.

(Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013)

Niciun comentariu: