18 ianuarie 2012

Imi cade parul! Ce fac?

In urma diferitelor transformari ale parului precum vopsirea, decolorarea, anumite tunsori, filatul, solutiile de permanent, folosirea frecventa a placii de intins si ondulatorului duc cu timpul la degradarea si caderea parului. La un moment dat in viata fiecare fata se confrunta cu aceasta problema...oups. Ce ma fac?


Primul sfat este sa nu ne panicam...exista multe solutii, dar oare care este cea mai buna?


Din propria experienta va pot spune ca am folosit trei tratamente impotriva caderii parului, dar si pentru regenerare, de care am fost multumita. Printre aceste tratamente se numara: Foltene, Petroleum de la Gerovital si Chel Stop.


Pentru inceput m-am gandit sa folosesc Foltene, pentru ca tot se faceau reclame la televizor la acest produs. Cred ca va amintiti cu totii reclama cu ariciul, care de fapt era sobolanul care folosise Foltene si i se facuse parul maciuca. Reclama este foarte adevarata..intr-adevar dupa fiecare zi de folosit Foltene ma trezeam cu parul maciuca...dar nu mi se parea de-ajuns. Imi creea intr-adevar mai mult volum si parul parea a fi mai bogat, dar in realitate nu era.


Cred ca vreo doua luni am folosit Foltene, dar rezultate foarte mari nu am inregistrat. De aceea m-am hotarat sa incerc un alt tratament, ceea ce este cert mult mai ieftin si mai accesibil..lucru care ma facea sa cred ca nu va da niciun rezultat.

Pe langa faptul ca era mai ieftin, tratamentul cu Petroleum de la Gerovital mi s-a parut cel mai greu de aplicat, de aceea poate am si renuntat la el o perioada.

La doua zile eram obligata sa ma dau cu aceasta solutie cu Petroleum, cu vreo 3-4 ore inainte de a ma spala pe cap, ceea ce pentru mine a fost putin mai complicat...dar, rezultatele nu au intarziat sa apara...incepeau sa-mi creasca fire noi, drept dovada ca parul meu incepea sa se regenereze. Mi-a placut pana la urma, mi s-a parut un tratament destul de eficient.


Dar din comoditate si la recomandarea unei prietene am incercat un alt tratament: Chel Stop. Prietena mea era foarte mandra de rezultate si m-a convins astfel sa-l folosesc si eu. Intr-adevar este foarte bun, cu conditia sa-l folosesti conform instructiunilor date de ei, respectiv la 2 zile se aplica solutia prin frecarea pielii capului imediat dupa uscarea parului proaspat spalat. Rezultatul este destul de rapid, mai exact dupa vreo 4 zile firul de par devine mai rezistent si nu mai cade asa cum cadea inainte.


Un singur inconveninent insa este faptul ca solutia de Chel Stop este de culoare inchisa influentand astfel foarte putin culoarea parului, prin inchiderea nuantei acestuia, dar nu este ceva foarte vizibil, asa ca nu va faceti probleme si nu va speriati de acest lucru.

Deci, daca ar fi sa concluzionez as spune ca toate cele 3 produse m-au ajutat in problemele pe care le intampinam, si anume parul meu nu avea volum, era foarte degradat si imi cadea foarte mult. Astfel ca Foltene m-a ajutat sa-i dau volum, solutia cu Petroleum sa-l regenerez, iar Chel Stop  i-a impiedicat cadea...In concluzie ma pot declara fericita...am un par sanatos si sunt mandra de acest lucru.

Niciun comentariu: