Carlo Stefanel si Alexandra Badoi |
Saptamana trecuta, a fost organizat un cocktail pentru aniversarea primului
an de existenţă a concept store-ului Stefanel din Piaţa Romană Nr.3. Deschiderea acestui magazin, în urma cu un an, a venit ca o
confirmare a legăturilor puternice pe care brand-ul Stefanel le are cu piaţa
din România, considerată una dintre cele mai importante la nivel mondial.
Compania este prezentă în România încă din 1991, deţinând 10 magazine
monobrand.
Stefanel este un jucător
global în industria textilă de îmbrăcăminte, fiind un brand cosmopolit şi
apreciat peste tot în lume. Succesul se datorează tricotajelor considerate
ADN-ul companiei şi flexibilităţii colecţiilor uşor de asortat, pentru a obţine
rezultate care să reflecte personalitatea femeilor cărora le place să poarte
haine chic şi confortabile.
Stefanel are o identitate
puternică şi bine definită, de aceea a reuşit să reziste pe piaţă de-a lungul
anilor. Mereu la modă, Stefanel şi-a menţinut identitatea puternică, oferind
produse de înaltă calitate şi stil.
“Sunt bucuros să mă aflu în
Bucureşti cu ocazia primei aniversări a Vilei Stefanel. Când am deschis primul
magazin în România, în urma cu mai bine de 20 de ani, am ştiut că legătura
noastră cu această ţară va fi una puternică datorită faptului că românii iubesc
calitatea şi moda iar Stefanel este sinonim pentru ambele. Din acest motiv,
prezenţa noastră în România a fost din ce în ce mai accentuată şi sperăm să creştem
în continuare, alături de clienţii noştri, în viitorul apropiat.”, a declarat
Carlo Stefanel, Chairman of the Administration Board for Romania.
Sunteti curiosi sa vedeti ce tinute au purtat vedetele la petrecerea data de Stefanel?
Adela Popescu |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu