21 octombrie 2013

Ingredientele secrete ale seductiei

Se spune ca in dragoste, la fel ca si in razboi, nu exista reguli, dar secrete ale seductiei cu siguranta exista.  Nu vi s-a intamplat niciodata sa va indragostiti de zambetul cuiva? Chiar insusi romancierul Gabriel García Márquez a dezvaluit acest secret al seductiei ascuns in zambet, caci el spunea "Nu inceta niciodata sa zambesti, nici chiar atunci cand esti trist, pentru ca nu se stie cine se poate indragosti de zambetul tau."

Perfect adevarat, dar exista pe langa acesta si multe alte secrete ale seductiei, care difera de la o persoana la alta, caci fiecare are modul lui de a seduce, dar si de a se lasa sedus.

In dragoste totul se desfasoara sub impulsul momentului sau pur si simplu, poti apela la NPL (programarea neurolingvistica), daca vrei sa inveti sa stabilesti rapid conexiuni emotionale cu partenerul sau partenera ta. Dar aici intram deja intr-un domeniu destul de amplu, despre autocunoastere si seductia vazuta ca si o latura a NPL-ului.

Lasand la o parte teoria, practica a demonstrat de-a lungul timpului, chiar si in cazul meu, ca vocea, limbajul trupului si gesturile sunt foarte importante in procesul de seductie a persoanei de care esti indragostit.

Daca v-as spune secretele prin care l-am sedus pe sotul meu, veti spune ca nu mai sunt secrete, dar astazi m-am gandit sa fac o exceptie de la regula si sa va dau cateva indicii pretioase, pe care le puteti aplica si voi cu incredere.

La prima intalnire, mi-am facut o gramada de scenarii in cap despre ce impresie ii voi lasa, daca voi putea fi naturala si daca voi avea cuvintele la mine. In realitate totul a decurs de la sine, caci inca de la prima intalnire aveam "arma secreta" cu mine.

Zambetul meu, dar si un strop din noul parfum Super Playboy a fost suficient pentru a ma transforma intr-o super-seducatoare. Notele subtile de mandarin, imbinate cu accentele de frezie si pasarea paradisului, dar si mix-ul de chihlimbar si mosc au contribuit la a-mi face prezenta de neuitat. Din acea zi, eu si sotul meu suntem de nedespartit, iar pasiunea a ramas acolo, caci in prezent si el poarta Super Playboy - parfum pentru el.


O picatura de Super Playboy pentru el incepe cu o explozie neasteptata de floare de bergamota, mar si piper, iar mix-ul divin de lemn de cedru, patchouli si ambra ii completeaza puterea de seductie.

Toate miturile despre seductie au fost automat desfiintate de Super Playboy.

In concluzie, ingredientele secrete ale seductiei sunt: putin zambet, multa incredere in propria persoana, pasiune de indragostit si un strop de parfum Super Playboy.

Toate aceste ingrediente la un loc reusesc sa alcatuiasca reteta perfecta a seductiei. Super Playboy are super-puteri si asta nu este deloc un mit.

Nu exista si nu a existat niciodata un scenariu bine stabilit dupa care poti seduce pe cineva. Seductia este nu doar o preocupare individuala, ci si o poveste fara sfarsit.

Sexualitatea este unul dintre cele mai destabilizante evenimente ale vietii. Secole de-a randul, oamenii au incercat sa o defineasca, dandu-i un nume, reprezentand-o, analizand-o si psihanalizand-o. De astazi, ea poarta numele de Super Playboy.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu: