1 decembrie 2012

Cum sa fii sexy si la moda in sezonul rece!


 Desi am intrat oficial in sezonul de iarna, se pare ca vremea de afara se incapataneaza sa tina cu noi...si asta nu are decat sa ne placa!

Astazi mi-am propus sa va aduc in atentie o tinuta pe cat de sexy, pe atat de eleganta si la moda. Tinuta poate fi purtata atata ziua, cat si seara.

Pentru aceasta tinuta am ales sa combin o rochie cu maneci de lana, un sacou galben cu flori aplicate, o pereche de platforme cu tinte, o geanta neagra Chanel, o manichiura interesanta si o pereche de cercei lungi, absolut superbi.






Pentru zilele mai friguroase cand doresti totusi sa-ti pastrezi stilul sexy, aceasta rochie cu manecile din lana este cea mai potrivita.

Daca ti-a placut rochia o poti achizitiona chiar acum la un pret promotional de doar 143 de lei din magazinul de haine pentru femei Style 24/7.

Acest sacou din lycra raiatfara rever, cu o croiala dreapta si detalii metalice, este ideal pentru un cocktail party sau un eveniment festiv.

Daca iti place acest sacou il poti achizitiona la un pret de doar 95 de lei de pe www.style247.ro.

N-am decat sa va urez spor la shopping sau petrecere frumoasa!

Niciun comentariu: