Carlo Stefanel si Alexandra Badoi |
Saptamana trecuta, a fost organizat un cocktail pentru aniversarea primului
an de existenţă a concept store-ului Stefanel din Piaţa Romană Nr.3. Deschiderea acestui magazin, în urma cu un an, a venit ca o
confirmare a legăturilor puternice pe care brand-ul Stefanel le are cu piaţa
din România, considerată una dintre cele mai importante la nivel mondial.
Compania este prezentă în România încă din 1991, deţinând 10 magazine
monobrand.
Stefanel este un jucător
global în industria textilă de îmbrăcăminte, fiind un brand cosmopolit şi
apreciat peste tot în lume. Succesul se datorează tricotajelor considerate
ADN-ul companiei şi flexibilităţii colecţiilor uşor de asortat, pentru a obţine
rezultate care să reflecte personalitatea femeilor cărora le place să poarte
haine chic şi confortabile.
Stefanel are o identitate
puternică şi bine definită, de aceea a reuşit să reziste pe piaţă de-a lungul
anilor. Mereu la modă, Stefanel şi-a menţinut identitatea puternică, oferind
produse de înaltă calitate şi stil.